שירות הלקוחות של תדיראן – TADIRAN – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות תדיראן, לשימושכם.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
תדיראן – TADIRAN – טלפון
מוקד שירות טלפוני תדיראן: 1-700-700-946
שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של תדיראן:
- ימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:30
- ימי ו' בין השעות 08:00-12:00
תדיראן – TADIRAN – שירות באמצעות אתר האינטרנט
לשירות לקוחות תדיראן באמצעות טופס ליצירת קשר – בקישור הזה.
תדיראן – TADIRAN – שירות באמצעות SMS
לקבלת שירות ב-sms יש לשלוח הודעה למספר – 050-2411412.
תדיראן – TADIRAN – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של תדיראן service-tadiran@tadiran-group.co.il
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
תדיראן – TADIRAN – פניות הציבור
כתובת למשלוח דואר: הלהב 7, אזור תעשיה, חולון.
2 Responses
שלום רב,
מעוניין לקבל מייל של סמנכ"ל השרות בנושא מזגני VRF
מאחר ואני נכה צה"ל 100%+ ולא מצליח לקבל מענה למערכת VRF שעדיין באחריות
אני נאלץ לפרסם פוסט באינטרנט המתאר את חווית המשתמש המחרידה.
אודה לתגובה,
פל. 0528905815 איציק
שרות הלקוחות של תדיראן גרוע מאוד קניתי מזגן חדש של תדיראן הוא התקלקל אחרי 3 חודשים שרות הלקוחות גרונ מאוד אין התייחסות מדברים לא יפה מושכים את הזמן ומחליטים לי מתי יגיע הטכנאי ומנסים לשנות שעות הגעה כדי להקשות על הלקוח הזהרו מהאחריות שהם נותנים למזגן 5 שנים